środa, 25 kwietnia 2012

Uhyyyyyym . ; P

JoooOł  . ; ** .  Jak tam ludziska  . ? ; P Widziałem dużo komci pod notkami , z czego jestem bardzo zadowolony . ! Blog się rozwija w mig . ! ; > , Cieszy mnie to , że piszecie itepe  . ThAanks za to ;  * . Dzisiaj było w miare fajnie  . Po południu wyszedłem sobie na zakupki , potem szybko do Przema na sekunde i wreszcie z moim skarbeem . ! LoVe YoU BeYbe . ; **** .! Chodziliśmy tu i tam . Poszliśmy na rynek , na stadion , potem do parku posiedzieć  i na koniec do kawiarni na Latte z bitą śmietaną . < 33 .  Pyszności . ; DD . Teraz sobie siedze i pisze na gadulcu . Tomek mi pisze , że ogląda mecz . ,  o__o . . E ee  . Ja zapomniałem . Ale już ide włączyć ; D  . . Ponoć Real strzelił już 2 gole  i jest 2:0 . Musze zobaczyć resztę , bo się rozkręcają , ! Takie tam mini info dla tych co nie oglądają a siem interesują . ^ ^ . ; P . // Dzisiaj ogólnie było cieplusio na dworze więc ubrałem t-shirt z nadrukiem i na to koszule w krate , a buty takie najki . ; ] . < nike > . . Poszedłbym sobie na basen . Ale kurczę , Nata nie może . Takie tam sprawy [ .. ] hłeh .  x  D .  A sam nie będę szedł , bo ona jest o mnie zazdrosna i mówi , że będą mnie podrywać .  ; p Ale w sumie to prawda  . Więc nie idę . Jestem wiernym samcem .  : DD . ! ha ha ha  . Really . ;& ; ] . OkI idę na mecz i dlatego się zmywam . Jutro napiszę wieczorem , bo dziś już nie dam rady . Opowiedziałem to co miałem opowiedzieć . Dziś się nic takiego nie wydarzyło . ; D  . ; P No to do jutra . KoMMMentujcie .  : DDDDDDDDD.! 



Ciał pamiętniczku :* 
Rafcio . , < 3333333333333

2 komentarze:

  1. Ale pewny siebie ! Miłego dnia . ;) Czekam na kolejnego pościka ;D Sara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo będzie kolejny post ;) ;>>> Dzięki tobie też miłego day :D :D:D:D:D A lepiej być pewnym siebie niż sobie jeździć kotku :D ;p hahahhahaha

      Usuń