niedziela, 15 kwietnia 2012

Na kacu . < 33

Eloszka ludziska :  *** . , ! Właśnie niedawno wstałem i jem sobie śniadanko - jajecznice  . ! ; ) W ogóle  mam takiego kaca , że ja cie pierdziele  ;  / / . , żal . Wczoraj na ognichuu trochę wypiliśmy ale no co .. było cool .  < 3 . Wypiłem już 4 szklanki wody :  (( .. a dalej mi się pić chce . No żesz kurdee .  Na dworze pogoda brzytka . Pada deszcz . Miałem iść na miasto z wariatami ale nie pójde ! . Nie jestem taki gUUpi .. Grzywka mi się zmoczy i będę wyglądać jak plastuś - . - ' .. nie pisze się na to . NIKT NIE LUBI PLASTUSI .  Deszcz jest dziwny . Wszystko moknie . A włosy przed chwilą prostowałem to masakra będzie jak się pokręcą.  nieee :((  Niech idą sami . Zmokną se troche hihih . <  3 . Możliwe , że potem się spotkamy . Pójdziemy do  Przemka z ekipką .  ;  > , a zbaczając z tematu , gadałem z ziomkami o tunelu  . ! Powiedzieli , że do mojej urody nie będzie on pasował . Zaproponowali mi kolczyka w brwi . Może zrobię ... BO wiecie . Jak firends ci tak mówi to nie kłamią ; ** .< 3 Loffciam ich . < 3 Tyle razem przeszliśmy , że im zaufam .  / /  wracając do wczorajszego ogniska , to była Natala ! < 33 . Ta bjutiful girl o której wam mówiłem .  ; DDD . Co prawda nie całowaliśmy się , ale usiadła mi na kolana . jupiii !  < 3 . Jutro idę z nią na spacer .  Zabiore ją na zdjęcia .  ; ) . Porobimy sobie kilka i dodamy na photobloga. hihi ; ***  . Piszę z nią właśnie teraz esy mesy [smsy ] . ;  D . Gadamy O MNIE  : ***. JeSssuuu , ona jest taka ładna . < 3  i ma fajny styl :  też lubi róż . < 33  . Byśmy się wczoraj kissneli przy drzewie ale Aśka z Tomkiem przyszła i zpepsuli wszystko - . - .. Myślałem , że ich rozwale . Ale nie mogłem , bo koszule bym pogniótł  . Jak dziś zajdziemy to Przema  to spróbuje ją cmoknąć  : ** . tak słodziusio  :** . ALe z dala od Aśki  !!  . To jest mój dzisiejszy plan . Bo wiecie , jak ją kissne to będzie już moja . Moja girlfriend <  33333333  . Napewno jej się podobam , bo każdy wie i mówi , że  Rafcio jest przystojny . .  ;  > , ale co się dziwić . To  czySta prawda  . ; > . Taki jestem . I nie żebym sobie schlebiał  ,  ale serio jestem śliczny . ;  DD . . . . 
Może jutro dodam  nagranko . < 3 . ALe nie wiem czy wypali nagrywanie . :  > Bo krejzolki muszą się Óczyć , ;  // . . żals . ; / / . Mamuśie im każą . Złe ocenki mają . ; / / . 
Dobra ja lece się do końca ogarnąć  . ;  D 

ciał pamiętniczku :*
Rafcio < 3333333333 .,

3 komentarze:

  1. Świetny blog ;* Pozdrawiam cię Rafałku ;* Całuję. Twoja fanka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ohh :( Szkoda, że masz kaca :( Szczęścia ci, życzę z dziewczyną <3

    OdpowiedzUsuń
  3. żeby on jeszcze miał dziewczynę ;)

    OdpowiedzUsuń