poniedziałek, 23 kwietnia 2012

$ooRkiii ; * . . .

No witaam ;   ** . Soróweczka , że nie napisałem ostatnio nowej notki , ale kurdee  .  .  , tak się składa ,  że jakoś nie miałem czasu żeby usiąść i coś napisać ; DD . ; / . , Więc jeszcze raz przepraszam ; ** . Ogólnie wróciłem do mojej najukochańszej Natttt . , < 33 . Zrozumiałem , że to bez sensu abym zarywał do Corneli . ; / Przyszła sobie jakaś nowa laska do klasy i  co myśli , że będziesz moja . ? ! . Nie tak prędko . ! Byłem zajęty , nawet na FaceBooku zaznaczyłem sobie " w związku z  .... " ; DD .  I love you Natka ; & . Dzisiaj ogólnie dzioneczek mi szybko zleciał ,  pisałem test z biologii  . . Dżiiissys .. . porażka . ; / . Trudno . Zawaliłem ale co tam .. Poprawie ;   > , . Wyszedłem po lekcjach na dwór  . Poszłem na basen i nic po za tym . ; P .  Very SeXxii wyglądam w kąpielówkach . < 3  Takie łososiowe założyłem . Mm . ;  * . / Pewnie się zastanawiacie z kim . Otóż byłem z .... ymm . ; Moją ekipką ; DD . Aśką , Tomkiem , Przemkiem , , Alicją i moją ukochaną ; * . Było super .  A ja wam chyba nie wspominałem że my wszyscy to pary  . ^ ^ . Znaczy pół na pół  . . Alka kręci z Przemem , a Aśka ? Ona to z Tomkiem . . ;  D  . Już 3 tydzień są ze sobą . Słodziaczki ; ** . Ja z Natą będę do ślubu . ! . Jestem w niej zakochany po uszy ,  hih . ; D  Aaaa i jeszcze coś ! Dziś jak byliśmy na basenie to do mojej girl podbił jakiś  umięśniony kolo  ; / ,  ' PaCZE ' i o co chodzi ? ! . Ten zaczął do niej kręcić . ! bez jaj ! Ale Nat wiedziała co zrobić  . ; D . . Jestem z niej dumny ; ***** . ;*  LoffFfciam Cię młoda  ; ********* .
Zaraz idę sobie zrobić coś do jedzonka , potem lece się kąpać i spać . Rano wstać trzaa .  . ; / A potem majówka .  ! ! Jesssssssst ! jupi  . ! Nie mogę się doczekać . W 3 dzień lecimy do Alicji do domu , bo wolna chata będzie . I taka mala tam imprezka ; D . W końcu wolne ! ! . ; D  ; ] .  A 2 maja jade na zakupy ! . Takie megaaa . ;  > ,  mam zamiar sporo rzeczy kupić , żeby być na topie . ; / bo narazie moda mnie trochę wyprzedza ale tak ciupinke . ; > : dd nie dam jej daleko odejść ; D ~! Dobra kończe te moje opowiadanko i spadam zrobić to co wyżej naszrajbałem < pisałem > . ; D 


Ciał pamiętniczku :*
Rafcio , . < 33333333333333333

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz