sobota, 14 kwietnia 2012

OgNiśśSio z crejsSssolkami :D

Dziś jest zajepiaszczy dzień. < 33 . Za chwile mam zamiar iść z moimi wariatami na ognicho. ; > . Idziemy do lasku, a tam jest takie fajniusie miejsce na rozpalenie . : D ale będzie funny . Ale najpierf idziemy na szoping . ; D składamy się po dziesięć złotych i 42 grosze . hihi . Ale będzie dużo  hajsu . hahaha . Kupimy kiełbache śląską , bułeczki WrrrOcławSkie i piwcio . < 3 mniaaaaaaaaaaaaam. Najfajniesze jest to , że idzie z nami taka bjutiful girl . : D ale będzie słodko . mam nadzieję , że jak się narypiemy kilkoma browarrkami to wpadnie na mnie i zaczniemy się kissować . < 3 mrr. No i trzeba jeszcze mjusik załatwić . Ale z tym nie będzie problemu . Barbie weźmie gitare , a ja będę songować ./ Fuck yeaah . < 3 W końcu wczoraj napisałem kilka nutek . Trzeba wykorzystać taki talent . ; > Po ognichu idziemy na K3 . hihihi,. A co do mojego stroju to właśnie prasuje sobie bokserkę kolorku słiteśnego rrószu. < 3 ale będę przystojny . ^,^ Co do spodni to biorę standardowo obcisłe rurki ( co tam, że wżynają mi się w pupkę i są koloru żUłtego ) ; > Buciki - Vansy . Mmmm vansiki . :  ))) .. Dobrra spadam ziomalki , bo przyszła po mnie wiara i lecim na Szczecin .  No wiecie zakupki i te sprawy ^  ^ .


Ciał pamiętniczku :*.
Rafcioooo . , < 33333333333

2 komentarze:

  1. Mrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ;* <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ognicho, też bym sobie poszedł :D Pozdrawiam ziomuś :D

    OdpowiedzUsuń