poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Siusiu , paciorek i spać ; * . < 3

hi everyone ! ;  * .  Właśnie sobie tak siedziałem  i słuchałem muzczyki i pomyślałem , " ej przystojniaku , pisz kolejną notke " . hihi ;  D . No wiec pisze . Jem sobie kanapeczke z serem i ogórasem , piszę na fejsie i przeglądam zdjęcia . Patrze na gadu a Nati jest ONLINE . ; OO . No żal . Myślałem , że pieRsza napisze  , a tu taki biggaśny psikus ; / . Poczekam sobie jeszcze 1O minut i jak sie nie odezwie to sam dam jakieś oznaki lajfu . Bo wiecie ludzie , my to już ten... . ^ ^ Razem jesteśmy . Jako para !!! Byłem z nią na spacerku dzisiaj . Złapałem ją za rękę . Miała takie gładkie dłonie . . i jej to powiedziałem , aż się zaczerwieniła lejdi :  >  . ; ** . OgÓÓłeem to dzisiaj krótko byliśmy na dffFosze . ; / . Coś nam nie pykło . Mało gadaliśmy i tak jakoś . yy   . no dobra , . Very mnie to wkurza , że nie pisaliśmy dziś wieczorem esów mesów [smsów] . ; / : || . Dziefczyna z chłopakiem powinni ze sobą  pisać . Żaalix . . ; / ' . Może ona się na mnie obraziła ? . Dobraa  , napisze do niej . W końcu to moja girlfriend ; / . . Tylko co napisać .. . . " hey bejbe , co tam ? :* " - chyba będzie tak najlepiej ;  )) . Jak już pisałem na jutro mam taką zajebiaszczą stylizacje , że to s.z.o.k. : O . < 33. ; *. założe zielone vansy pudrowe spodnie i turkusowa bluzkę. Będę sie lansowal. Hłehłe. : ))) ..
dobra , ja kończe , bo Natka odpisała !!! < 33 <łeee> ; * .. ! 

Jutro napisze kolejną noteczkę , dobranoc . ;  ** . 

A oto moje VANSADŁA :** [VANSIKI]: i koszula ; * 

Piękności moje :  ** . <3 Pozdro

Ciał pamiętniczku :* 
Rafcio , . < 333333333333333

5 komentarzy:

  1. gdzie kupiłeś koszule ?? jst śwt : ] . świetna jbc men ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Od razu widać , że jesteś pedałem!
    Nie ma zdania bez minki . Fuuu ... ; /

    OdpowiedzUsuń
  3. Pedałem ? Nie, po prostu ma swój styl ! ;/

    OdpowiedzUsuń