sobota, 28 kwietnia 2012

Mrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ;*

SiemankoOooo ; Ppp   Taki fajuUuurski day dziś był . ; ) Jprdl . ; & , Pomijając to , że dziś z Naaaati  nie byłem . ; ( . .  i tak dziOooonek był udany . ^ ^ , . Poszedłem sobie z Quplami i było tak odpałowo  . < <Uuuu.u> > . Chodziliśmy po lasQqqq i darliśmy moooordki , . ; ) Aż luUuudzie się paczyli .  ;  | Ciekawe czemu .  ? ? ? Nie widzieli nigdy kogoś kto sobie lubi pokrzycześ, piszczeć itede .  ?  Yyyyyy  .  ;  OOOOO .  Dziwni . ; / / . .   Ale tak się wybrechtałem, że to już MASAKRA . ! ;  ] Hahahahaahahahhahaha . Late kupiliśmy sobie lody < mmmmm, pycha > , . < 33 Takie 3 smakowe (truskawkowe, śmietankowe, czekoooladowe ) ; DDD Wpierdalaliśmy, aż nam się uszka trzęsły ; p Było tak gorąco . ! Myślałem, że się ugotuję lub upiekę hi hi ; PP .  ;  >>> <był by pieczony lub gotowany Rafciooo> Do schrupania . ! ;  *,  Normalnie założyłem pierwszy raz w tym roku króciusieńkie spodenki (( UWIERZYCIE? )) . . i byłem taki booooski gość, że nie mogę  . < ciaaaacho ;  * >  ;  p. ; DD  Wszystkie laski się oglądały . . . ! Ale mam Nat ; }} .  Miałem zamiar jeszcze sandałki lub japonki ubrać, ale postawiłem na VANSIDŁA . < mrrrrr > . ;  * Wgl . chodziłem i myślałem co by tu zrobić . ! ? WYMYŚLIŁEM . ! <good idea> ! Mam dla Was KONKURS z nagrodą NIESPODZIANKĄ , . ! ; &&& ; * . ^ ^.  Zachęcam do wzięcia udziału . ! ,  < 333 SzczegóÓóły w new poście ^,^ Koniecznie musicie go przeczytać ; SSS A teraz lece pod prysznic , bo jutro czeka mnie ciężki dzionek . ; Xxx . Wybieram się na urodziny do kumpla , więc będzie bibaa . hihi . Nie noo . Będzie tam dużo typa  , chyba z 40  .  ; OO . ! to nieźle . Jak będzie ciepło [ min . 20 *C ] to idziemy na działkę - w innym wypadku posiedzimy w Clubie ' Salsa ' . ; D . Nie zwracajcie uwagi na nazwe , gdyż nie będziemy tam densować . Znaczy . . jeśli chodzi o takie tańce . ; > .  OkIii narka kochane pipul : *** . PozdroSssy dla Mojżesza i Klaudii . _ !


Ciał pamiętniczku ;*
Rafciooo . , < 333333333


W NASTĘPNYM POŚCIE POJAWI SIĘ KONKURS ! . ! . ! . !  : **

4 komentarze:

  1. masz facebook'a ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee ;p Ale zamierzam założyć mój fanclub ;DDD

      Usuń
  2. kórwa rafcio jesteś takim pedałkiem ze przy tobie bieber i chłopaki z "One Direction" to prawdziwi faceci

    Pozdro Holly69

    OdpowiedzUsuń