niedziela, 15 kwietnia 2012

NuuuuUdno mi :(

Ale dziś nuda, pada i pada ;  (.. ; / Nie mam co robić, więc piszę kolejną noteczkę . Hm .   . . Co teraz robię . , ? No to tak : piszę z crejzolam i, przeglądam różne zajepiaszcze stroneczki  , music <  oczywiście METAL  > mrrrrr  . <   3 , . ;  ) A no z Natalą też sobie esemesuję .  :  D Ona jest taka świetna ! ! ! Możecie mi tylko pozazdrościć !!!! < łeeee > hłehłehłe : D .  No, ale co się dziwić każdy chce ze mną pisać. Nie oszukujmy się... JESTEM NAJLEPSZY ! grrrrrrrr ;  > ; */ . ,  A no i jeszcze zakupiki online, oczywiście ciuszki zamawiam . , : D /  Kupiłem taką bluzę z napisem " I'm sexy " ! Jprdl. jest taka booooooooooooooooooooooska ! Już nie mogę się doczekać kiedy przyjdzie ! ; > W ogóle mam taki wyrąbany humor <nawet nie patrząc na ten deszcz> huehuehue muahahahahhahahah : D . ! Za chwileczkę chyba sobie pośpiewam ! uhuhuhu .... | A co do kolczyka to chyba robię w środę ( w brewce )  . Wtedy to dopiero laski będą sikać ! hihihihi ;  ****** .  | O kufa przypomniałem sobie, że jutro szkoła, ale co tam. I tak nic nie odrobię, bo po co ? Każdy mi od razu da spisać !  ;  ) ,. :  >    ~~     Dobra lecę miśki ;  * Może napiszę jeszcze coś dla was , late  : D ~~




Ciał pamiętniczku ;*
Rafcioooooooo <3

8 komentarzy:

  1. Świetnego masz tego bloga, mi też się nudzi. :( heheh, z lekcjami mam to samo, zawsze spisuję ;* Ale ta Natalia to szczęściara, zazdroszczę jej <3 ja nie mam takiego szczęścia . Całuję <3 Kaśka ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki pedał ................

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie ! Jakiś pojebany koleś! ;////

    OdpowiedzUsuń
  4. Jprdl. Weźcie zejdźcie z niego, chłopak ma swój styl i w ogóle !! Jest jaki jest i tyle !! A nie od razu pedał ;* Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. pedał jak można tak chujowo pisać ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Normalnie, ludzie nie macie swojego życia ? Tylko musicie się czepiać ludzi z własnym stylem, charakterem. A nie kolejnego szarego człowieka. Jak by pisał 'Jestem brzydki' to by było lepiej. Jest jaki jest i tyle ! Zajmijcie się czymś innym. !! Jego życie, jego blog, jego świat, jego kredki. A wam c*uj do tego !! ;< Takie jest moje zdanie. Pozdrawiam cię Rafał. Pisz dalej, miej w dupie takich wścibskich ludzi, którzy nie mają swojego życia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń