czwartek, 26 kwietnia 2012

my talent . < 3 + akcja z klocem 'Adim

Helllllow  . ! ; D Mam dla was kolejnego niusa , dzisiaj jak byłem na dworze z koleżanką zaśpiewałem na jej prośbe . ; P . To był akurat pop , piosenka mojej idolki . Sylwii Grzeszczak . Grrrrrrr . ; ] . ! Pod postem znajdziecie link do nagrania . ; p . // A teraz opiszę swój dzionek . Gorąco na dworze . !Aż chciało się chodzić .  W ogóle . Taka akcja była , że ja cie pierdziele . . Byliśmy dziś u Przema . : PP : DD . Cała nasza elitka  - Aśka , Tomek, Alicja , Natka , Robert ,  Mojżesz i Klaudia . ; p  . ; ] Siedzimy sobie u niego  , bo wolną chatke miał i oglądaliśmy film . I Przemek zaprosił swojego kolegę , Adriana . . .  Nie znaliśmy go . Przyszedł i gadał z nami . Wydawał się spoko . " Dżampra się rozkręcała i wgl . Było spoko gdyby nie on . . Jaki kolo , że aż żal dupe ściska . !!  ;  // . Myślałem , że wyjde z siebie . On kręcił do Natki . Znaczy nie ddo końca , ale prawił jej komplementy . Wiem , że Natka jest atrakcyjną laleczką [ . ; **  ] . Ale bez przesady . ! Jest zajęta ; / *__* . . No i tak on sobie stał w kuchni i szluge palił  , a Natka poszła po szklanke . A ten do niej zaczął gadać . Gadali , gadali  i nagle ją złapał za policzek i chciał ją kissnąć , ona się wyrwała a ja to widziałem i podszedłem do niego i J E B mu  w ryjca . ! ; xxx . ; d . Upadł i mu farba z nosse zaczęła lecieć . : || I dobrze mu tak , pfeee , lamus . !! Wszyscy przybiegli i pytali co się stało . Byli z deka wkulWieni dopóki się nie dowiedzieli o co kaman . Nata opowiedziała i oni byli źli na Adriana . Przemek miał faze i nic o tym nie wiedział .  ; XX Masakra , jejćć.  . . ; p Koleś zmył się do domu . Pokłóciłem się z moją lejdi o to . . Ale się pogodziliśmy , bo jednak go odepchała co nie . ? ! więc to nie jej wina , ona się brooniła ! ; ## ;  ] . Także jest oki : ** . Teraz tak gadamy sobie  i piszemy sobie wiersze . < 33 . Ehh , jesteśmy tacy romantyczni . FOREVER love ją . : ** . : D . !! Dobra ide jeszcze wyjść z moją ciułałą na dwór i potem trza się ogarnąć , bo jutro do szkÓl znowu .  yy . ;  /  ; P nie chce mi się , ale potem majówka więc warto . . !! ; D .Hłehłehłe .  ; P / Dobra spadam , papapap !! ;  * . A TUTAJ link dla moich fanek



CZEKAM na KOMCIE . !! ; **** .

Ciał pamiętniczku :*
Rafcioo . , < 33333333

34 komentarze:

  1. Pffff. Zajebisty talencik. ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nagranie tak słabo słychać. :( Dlatego nie mogłam się aż tak śmiać ;) Dzięki za nagranie bo jestem fanką ;* Kornela ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Może lubi tak pisać

    OdpowiedzUsuń
  4. kurwa mać ten blog jest zajebisty kurwa mać że ja pierdole jest taki wykurwisty że kurwa mać !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem ;* Bo mój oczywiście < 33

      Usuń
    2. Anonimowy - ogarnij się dziecko drogie...

      Usuń
    3. W sumie racja, jak można tyle przekleństw jednym zdaniu ;(( ;*** hehehheheheh oj tam ;D

      Usuń
  5. mam kurwa mokro w gaciach jak czytam wasze poryte komcie chuje pozdrawiam was Kinia ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kisiel w gaciach ! Fiem ;D Nie dlatego, że poryte, ale ociekają zajebistością bejbe ;>>>>>>>>>>> ;****

      Usuń
  6. Rafcio z kad jestes ?????????????? umuwisz sie ????????????????????? jestem z Katowic ladny masz glos i ogulnie fajny jestes widzialam inne posty odezwij sie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Wrocławia kochana < 333 Ale wiesz mam Natkę ; *** Sorki ; ))

      Usuń
  7. nie spamuj na zapytaj gnoju !!!!! ps fajny bloog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki, ale jednak mój ;* Hehehe ;D oj tam, oj tam ;) taki mały spamiczek <33

      Usuń
  8. ale pedał ....

    OdpowiedzUsuń
  9. ej fajny ten blog seryjnie :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, dziękuję. Zapraszam częściej < 333

      Usuń
  10. super blog :D
    rafcio dobrze zrobiłeś - nie daj sobie odbić dziewczyny!
    Wklej nam tu te wiersze miłosne to poczytamy twoje poematy, chyba, że to zbyt osobiste ;D

    Pozdro
    Bajeczna♥


    Zapraszam na;
    wirujacytydzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fiem, że dobrze. Nie będzie się jakiś pedał do mojej Natki dobiera <33333333 Ok, jutro może wkleję lub jeszcze dziś ;*******************************

      Usuń
  11. jestes kurwom........

    OdpowiedzUsuń
  12. dobrze zrobiłeś, nie będzie ci frajer dziewczyny odbierał ! :)
    pzdr. Wojciech : d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięx zioomuś ;D Rafix ; >>

      Usuń
    2. No co on sobie wyobraża, myśli że jest fajny... Walcz o Natke. Pasujecie do Siebie. ;]]]

      Usuń
  13. hahhahahaa. ;s Sikam, ta notka wymiata. ;d SK

    OdpowiedzUsuń
  14. masz kompleks małego penisa?

    OdpowiedzUsuń