poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Siemanko luUuudzisSka :D

Eloszka . ! Właśnie zjadłem obiadek <pizza> mniaaaaaaaaaaam . <3333333 No i się mi nuUdzi na maxa, więc sobie myślę napiszę wam kolejną noteczkę./// ;> A, że mam o czym, bo w szkole była taka akcja, że jprdl ! ;* No to tak idę sobie na przerwie do szaffuni mojej, patrzę a tam Nati siedzi !!!!!!!!!!!!! Podszedłem zacząłem nawijkę a ona nagle do mnie z takim tekstem, że myślała o NAS . ! A ja takiego zonga zaliczyłem, myślę raz się żyje to ją kissnęłem ! Ona poderwała się i strzeliła mi z liścia !!!!!!!!! Co to miało znaczyć . ? Nie wiem, ale na kolejnej przerwie eska mi napisała, że sorki i wgl. ! No to myślę, napisałem jej, że spoczko. Widzimy się po lekcjach i Nati podeszła i się przytuliła. Było tak sweet ! <3333333333333333333333333333333 No i jesteśmy razem <jupppppppiiiiii yea> ;************************ Ale słitaśnie dziś, że ja pierdziule ! /// Maaasakra, wyobraźcie to sobie pani z historii zrobiła nam sprawdzianik ;< A ja nic nie wiedziałem o tym, kolejna szmata do kolekcji, ale coż, nie muszę być mądry, wystarczy moja piękna twarz !!! <3333 ; > Może zostanę jakimś modelem w przyszłości, no przecież się nadaję !! Ja nie mogę, jeszcze przyszły mi dziś kolejne, zieloniUuuuutkie tym razem vansiki . ! JutrooOoo je ubiorę do takiej turkusowej bluzeczki i pudrowych spodni !!!! / mrrrrrrrrrrrrrr. < 3, . Dobra narazie kończę bo idę z NatTttti na spacerek . , < 3 ; * . ! Napiszę tomarrow lub później ! < 33333 Zajepiaszczego dnia lofffffciani ;* 




Ciał pamiętniczku . ; *
Rafcioooooooo , . < 333333

1 komentarz: