piątek, 13 kwietnia 2012

Crayzy day

Dziś jest piontek. Lubie go.  Siedzę sobie i pije coca-cole <3 hih. A tak na marginesie to nudy, aż mi się nie chce nić robić . żal. Założyłem dziś nową bluzkę i w ogóle lansuje siem , ;  ) . Taka koloru fioletowego z złotym napisem ' bad boy ' < 33 . Masakra , wyczepista jest . < 3 Kocham kolor różowy, fioletowy, zielony i pomarańczowy. hih Kupiłem ją  w Haemie [H&M] za 59,90 zł . Ostatnio jak byłem w gallery to widziałem super rurki , zielone . No kurde aż chciałem je kupić no ale mojego rozmarku nie było i dlatego pojade w następny weekendzik  ;  ) . Ogółem to spać mi się chce i nie moge wytrzymać ; < <łee > .. :*. Ale po za tym wszystkim mam bardzo happy dzień . Ide dziś na parówe z sałatkami i pomidorem do baru " Lulek '' : D , chodzi mi o hot-doga jak coś . < 3 .Mniam pycha. Nażre się hłehłe ; ). Tak myśle i myśle i zastanwaim się czy nie zrobić sobie tunelu . W czole . Hahaha nie no żarcik , w uchu ; *,  Będę super wyglądać  . Napewno !! Narazie mam kolczyka  w języku i lajtowo jest <  3 . Kończe tą nawijke i spadam pisać teksty piosenek . Zaczynam  . Mam zamiar założyć własną kapele ! ; * . Będzie supcio. 

Ciał pamiętniczku :* 
Rafcio  < 333333.

1 komentarz:

  1. Widzę, że zapowiada się pojebany blog :D Kocham takie ;* Będę odwiedzać go codziennie ;* Czekam na więcej postów :D

    OdpowiedzUsuń