wtorek, 24 kwietnia 2012

MóÓóójjj day !!!!!!! ;D

Nooooo heYy  , .  ;  ))))) .
Dziś cały dzioooonek spędziłem sam na sam z Natką . ; ******** .  !  Spacerowaliśmy sobie , gadaliśmy < < tak świetnie się ze sobą dogadujemy > > , kissowaliśmy się , . < 3333333333 Byłooo very , very , very , very sweet . !!!!!!!!!!! ; ]]]]]]]] .,  W  końcu odważyłem się powiedzieć jej prosto w oczka, że ją kocham . !!  ; )) ; * . , <  33 Ona też mnie kocha ; >>>  . , Jestem taki szczęśliwy . ! ~~~~~~~~ .   Dobra kończę . ; DD .  ;  PP . Idę rozmawiać z Natalką moją przez foooonika . ; )))) Bye, bye, bye .  ; **** ; )))) . , < 33333333 <hoehoehoehoe> ,. : 3333


Ciał pamiętniczku ; ****
Rafcioooooooooo , . < 333





9 komentarzy:

  1. Szczęścia gołąbeczki < 3

    OdpowiedzUsuń
  2. Rafciooo jestem o Ciebie zazdrosna. ;d Będę twoja zawsze i wszędzie. ;]] Kocham cię ty mój emosku.!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mrrAauuuu ; D . ha ha ha

      Usuń
    2. Mam nadzieje że niedługo się spotkamy. ;)

      Usuń
    3. Pewnie ;D Tylko gdzie ? hahhahaha Mam Natkę ;*

      Usuń
    4. Ja będę twoją kochanką. ;***

      Usuń
  3. Rafał?! To ty masz blooga?! Nie no! I jeszcze opisujesz nasze spotkania i.. Cornelię?! A ja dla ciebie tego faceta na basenie spławiłam! Powiem reszcie !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żebyś jeszcze była prawdzią Natką beeybe . ; DD . ,

      Usuń