środa, 18 kwietnia 2012

bo Rafcioo jest najLepszyy ; DD . !

Siemanko ludzie ; ** .! Mam już kolczyka  !! < łeeee > , :  DD . , Kurczę , gdybyście mnie widzieli . Pasuje mi to Fchój ; * . Zresztą może wam podrzuce tutaj photoski jak mi się będzie chciało heh , ale nie obiecuje ; ** . ;  > wiecie , że troche bolało ? ; /. Ale warto było . JESTEM TERAZ BARDZIEJ ZAJEBISTY. Jeszcze założyłem dziś koszulke  " I'm sexy " i total lans . ; D . Bosz  ... dzisiaj w szkole tak se .. Ciągle myśle o tej new lasce . ;  (  . Nie chce żeby Natka się dowiedziała .. No ale ona jest przeprzeprześliczna  . ; < . bardziej od mojej girl . Dzisiaj się z nią umówiłem  . ! ppod pretekstem żeby mi dała korki z matmy . Hihi . Nata nic nie wie  , a jak się dowie to tylko korki ... ona sama jest tępuszkiem z matmy więc to powinna zrozumieć .  Dobra ja lece chciałem was tylko tak poinformować . < 333 . ;  * ; D . ' Wieczorkiem jeszcze napisze cuuś ; D . Ale teraz serio ZmYkAm , bo Cornelia czeka . ; > . ' ; ] . Tylko wezme jeszcze podręczniki , baajj emoski :  ) . ; ] .

CORNELIA TO DLA CIEBIE : 

 Wykrzyczeć pragnę Ci,
że wypełniasz moje sny.
Całe noce śnie o Tobie.
Wiem, że tyle tylko mogę.
Pocałunki, wielkie słowa tak już działa moja głowa.
Od nocy do rana,
jestem w mych snach zakochany.....


// mam nadzieję , że już wkrótce będziemy razem złotko , choć nawet o tym nie wiesz ,  bo śnie o tobie . ZOSTANE DLA CIEBIE POETĄ I BĘDĘ CI PISAŁ WIERSZE   // ,  ; ( ;*


Ciał pamiętniczku :* 
Rafcio , . < 33333333333

żródło:  http://www.klamerka.pl/52-1-milosne.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz