poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Bigggaaaśny powrót . !

Siemsooon gołąbki me , ! <3
. . ; 
Ogłaszam oficjalnie mój BIG powrót na bloga .!.! : D . . Ja no wiem . . stęskniliście siem za mną ale wybaczcie . ; PP . Nie miałem czasu no i zapomniałem HEH! Dużo proFfesjonalnych bloggerów i blogerek ma taką wymówke jak Rafcio (ja) , . ale cóż . : )) uwierzcie mi na słowo !.!.!  TAK REALLY : byłem w Stanach u ojca mego < 3 . ! zajebiaszczo było . Stany to wiecie inaczej Stany Zjednoczone wiecie gdzie to ?. ? Czy mam opisać w kolejnej notce położenie geograficzne ? . ;  ) . To nie problem , bo wiecie , ja zrozumiem jak nie wiecie gdzie to jest i co to i te de . . ; PP  . To normalne . ; **** . Nie wstydzcie się . ! ;   ) dajcie znać a i właśnie ! . !  Będę starał opisywać moje dni codziennie , no chyba , że coś mi wyskoczy , rande wu czy coś w tym stylu .. ; ** #  . WYCZEKUJCIE NOWYCH NOTEK  kłapouszki me . <333 ! ; ) !
Ciał pamiętniczku ., ;*
Rafcioo < 3333

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz