poniedziałek, 7 maja 2012

Nowy nabyTeek : ** .

Nooo siemankoooo , Elooo ellooo . . Dziś pierwszy dzień sql po dłuuuuuUuugim łikendzie ((weekendzie)),  . : ( .  No w sumie to nie było najgorzeeeeej . : D .Ale jednak znów zaczęła się school ! ; \\ ^  ^ . '   Dziś w sumie to się nie wydrzyły żadne crejSsssi rzeczy, ale dostałem 2 z phisyki <<fizyki>> . ; <<< Z jakiegoś jebanego sprawdzianqQqqu . ; ( .  Ale co tam : ) .  I tak jestem inteligentny -  [ [ inteligent ] ] . ! Ha . ! Za chwiluuuUUuunię zmykam z moimi papuUuuszkami na dwóÓÓór . ! Hehehhehehehe. Chyba na deseczkę pójdziemy na Skate Park : D . Co z tego, że Rafciooo dopiero uczy się jeździć ... , ? Zawsze trzeba spróbować . <łeeeeeeeeeeeee> . ; && . Wgl . myślałem, żeby zrobić sobie kooooolczyka . ! Good idea , . ; O : v '.' Coooo nie ? Ale gdzie tym razem w nosie - podkowę ; tą taką jak u byka ; * .  . ? ? ? Ale tam z booooczku w kącikuuu . ?  Czy na śroooodku czy gdzie ??? Help me bejbe . ! , < 333333333 . ; *** .  hłehłehłe . ; ^ )) .  Dobra ja zwijam na dworeeeeeczek . ;ppp . Jebać lekcje . ! Nie robię . ! ; ] A poza tym kupiłem sobie wczoraj buuuuciczki kilka parek ! Vansy już nie bo mam 5 par :D Ale za to 2 para conversów jest moja .  ! ! Tym razem takie króciutkie przed kostkę ! :D hehehheheheh . ; * ./
Bje, bje, bje  . . : D ,  Narty luuuUuudzie i luuuudziska . ! . < : : > .



 

Oto one .  ! Cuuudeńka ,  < 333 Takie tam policyjne . ! Dopiszę jak przyjdą na nich jebać przed napisem POLICE .  !  . . <33333333 .  ;********** . Hłehłehłe . ! < super plan > .  : D . 

Ciał pamiętniczku :*
Rafcioooo ,  <3333333333

3 komentarze:

  1. Dziwne conversy , gdzie je kupiłeś ?

    OdpowiedzUsuń
  2. hahah nie ma to jak wciskać wała ludziom to są buty których tak naprawde nie ma na świecie. Tak samo jak nike dunk z robertem pattinsonem

    OdpowiedzUsuń