niedziela, 6 maja 2012

BlOoooooog Natki ... Jasne ;| ;D

Wiecie co mnie
 bardzo rozśmieszyło . , ? Jak dziś wszedłem w koOooomcie , patrzę a tam ktoś mi wysłał linka < niby Naaatka> . , że to jej blOOOoooooguśŚś , .  ; >> ;DD ^^  . Ale ok, niech się dziewczyna pocieszy . hahahhahahah , . ; )) I popisze tego Blooooga .  ; ]]  . . Oto link do niegoOoo. http://natkalife.blogspot.com/.
Hahahhahahahahhaha  . Powodzenia kim kolwiek jesteś ,  < 3333

Ciał pamiętniczku ., ;*
Rafcioo < 3333 



EDIT: Siema tutaj Natalia. Dziewczyna Rafała.  ;) Tak się składa, że nie mam żadnego bloga ale mam wgląd  i uprawnienia na blogu Rafcia, bo w końcu jesteśmy parą. <3  Proszę Was o jedno , nie podszywajcie się pode mnie . - . - Dzięęękówkaa. ; / 

5 komentarzy:

  1. Kolejny spedalony blog. Hahahhahaha

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahha, dziwię sie, że ktoś w ogóle chce się podszywać pod dziewczynę pedała ! hahahhahahah śmieszne !

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja dziewczyna? Sam to napisałes pojebana dziewczynko.. Chciałabym kiedys popisać z ta twoja Natalą, bo coś nie wierze ;/

    OdpowiedzUsuń