czwartek, 4 kwietnia 2013

nuuuuudno w schoool ;***


SieeeEmson wałjaaaAaaciki me. ;*
Aleee nuUuuda wam mówię, sieeedze na matmie . . . .  . !  < wrrrrrrrr .> okropność jakas . .  : ((( Więc wpadlem I (~ja~) na good poooomysl że wam coś wywrituuuje . ! . ! ; PP  W sumie miałem juuuuuuz zrobić to wczoraj ale czasu mi brakło. ; cccc oglądałem se TOP MODEL heh. Jakieeee dupcie mmmmm . ! A u mnie w klaaaasie same jakieś pasztetyy. Noo możeee Asix w porzondeczku jest !! . ; pppp kuuurde wgl muszę wam jeszcze tyle napisać o moim pobycie w S. Z. ;. oo . ; *** tam jeeest tak booosko że ja pierdziuuuule . . .  !. . . !/ !! Jeeszcze może dodam jakiegoś sooongusia meego ~~ ; * . ! Wyczekujcie moi lofffffciani . < 3333 . A teeeraz zamykam bo niedługo pausa <<tak w ameryce mówią na przerwę hihihi>> . Wyczekuuujcie dzisiejszego wpisu misiaczki... Kooooooochamy . ; ]]]]] . <  33 Rafciio everywhere : * : *. * . __. ;PPPP



Ciał pamiętniczku. :*
Rafciooo <333

4 komentarze: