poniedziałek, 1 kwietnia 2013

o moim pobycie w S.Z!

Heloo people . ! ; D .

Więc tak . . Wtajemnicze WAS w mój kilkomiesięczny pobyt w S.Z - Stanach Zjednoczonych . ; O !. Wyjechałem tam w czerwcu , był to dzień 27 czerwiec 2012 roku o godzinie 6.49 ( miałem samlot , wrrrrrrrru . ) Dzień przed się pakowałem heh . . ; PP . Miałem wyjechać na 2 lata ale jednak coś wypadło i nie mogłem tam dłużej zostać więc idem tutaj w Gdańsku  do technikum . . ; O !. Moim marzeniem jest zostać bizmesmenem , ale tak na prawdę idem na kierunek . . . NIE wiem ! omg .. . jeszcze nie wiem jakie tu są w PL . ! ;o. (Polsce) Moi obywatele , w S.Z jest super , ale oni jedzą dużo FaSt FooDóóW . Masakrejszyn , . Nabrałem trochu ciałka , może z 12 kg przytyłem . Ale robiłem szóstkę wajdera czy jak on tam się zwie hihi< 33 . I mam teraz taki kaloryfer , że szok no lol2 . . ; DDD . ! Ale tak ogólnie było O.K. ( tak się tam pisze 'okej' ; d ) . . NAuczyłem się angielskiego , w końcu , ale moja mami jest jakąś rasistką nie wiem co i powiedziała , że w domu mam się nie wyrażać w takim języku . . !.!.! Co za patola sobie myśle , ale O.K. Jak chcesz - mami . ! Nie będę pyskował do niej ; )) . Bo ją  love ( w S.Z mówią tak na słowo 'kocham' ) < 33 . Mieszkałem z mego taty dziewczyną , spoko dziuńka  , ale według mnie pusta , ; / . . Po 3 miesiącach przyzwyczaiłem się i było zajebiaszczo , tak jak wcześniej pisałem . . :  D . Raz jak byłem w supermarkecie to chyba widziałem fifti senta (50CENT) ! - to amerykański raper . . ; oO ! . Ale nie wiem , heh . . . wstydziłem się podejść i pobiegłem do działu z mrożonkami . . ; PPP . ; D . ! ogólnie było super w tamtej szkole , dzieci grube żal ale O.K. ja byłem ciachem więc wiecie . ; D przez wyjazd rozstałem się z moją Natką . . achhhhh no właśnie . . . . miałem o tym nie pisać , bo chce mi się płakać ( w angielskim to będzie , hymmm , . . CRY , tak cry . ! ) ale co ja poradze , żałuje . Tak żałuje mocno . W USA poznałem Margaret : ) . ! . ! Fajna była , długie , brązowe włosy , oczy brązowe no miodzo . Ale wyjechałem do PL i straciłem kontakt . . ; PPPP . Tak pozatym siedze w PL z jakiś miesiąc może półtora . ; P nie wiedziałem jak się zabrać za mojego bloga ! . ! i w końcu napisałem  .  A i mam dla was jeszcze jedną wiadomość , . ; / Smutną trochę ale O.K. Szukałem i szukałem gdzie jest ten słynny , popularny sklep EBay.com I wiecie co ? . ! Gó**&* nie znalazłem  . . ! w każdym mieście co byłem to szukałem go i nic , zer0 . ! a szkoda . To tyle
na dole umieszcze info o S.Z (Stanach Zjednoczonych, USA )


Ciał pamiętniczku ., ;*
Rafcioo < 3333
PS. może się zdarzyć , że będe umieszczał z 2-3 notki dziennie albo 0 . Wiec obserwujcie ! . ! ; )  ) ) ,.


INFO O S>Z
Stany Zjednoczone, Stany Zjednoczone Ameryki (ang. United States, US, United States of America, USA) – federacyjne państwo w Ameryce Północnej graniczące z Kanadą od północy, Meksykiem od południa, Oceanem Spokojnym od zachodu, Oceanem Arktycznym od północnego zachodu i Oceanem Atlantyckim od wschodu.

Informacje ogólne

  • Obszar:
    • całkowity: 9,612312 mln km²
    • lądu: 9,2 mln km²
    • wodny: 470 tys. km²
Uwaga: dane dotyczą jedynie 50 stanów i okręgu stołecznego

źródło; wikipedia


2 komentarze: