czwartek, 4 kwietnia 2013

Móóója fotkaa . ; * dla Was ! !

Hejiooo myszki me . ; **
\Tak siem nudze w school , że to porażka . . Miałem chwiluśę przerwy , więc Przemoo z Asixem strzelili mi fotusię . ; D Pizga złem . !! Ta szkoła jest do PUPY . W S. Z. jest leeeepiej, o WIELE, WIELE leeepieeeeeej ... ; ccc .  Tak mi siem nuUuuuudzi . : < . Tuuudejeej nie wiedział Rafcioo w co się ubrać << ich>> , więc załoożyłem jakąś tam bordową bluuuuseczkę i do tego ruuurki, no racja są trochę za luźne... no ale co poradzę , nie nooszę ich za częstoo A i do tego vansidła me ! . Najdroższe ! . Te białe ! ; * KOchaAm WaS buciki ;)  . ! : ))) No to nie zanudzam Was beeeejbuuuski .. ! . W takim razie macie mojom fotusię ; ** . ! << sexyyyyy ja >> Podoba się ,. ? kisiel w gaciach . ? : } 

ohahehyh




 D Z I $IA J    N @GRANK0 ! < 33 . ZAŚPIEWAM COŚ DLA WAS KOCICE I KOCURKI . ; *&  



Ciał pamiętniczku. :*
Rafcioo <333

3 komentarze: