niedziela, 7 kwietnia 2013

Weekendzik . ; **

Sieeemka kicie . ; ))
Sorrki , żeee nie writnęłem nic do was przez cały weeknd... ale poprostu miaaaałem tyle na mojej pięknej głÓóówce ... MASAKREJSZYN . ; cc . w Friday byłem naa baaseniku , hihi . ; * ; )) ~ Wogóle to mi nie uwierzycie . ! ! ! Wiecie kogo tam spotkałem . ! ? no zgadnijcie ... !!! NATKĘ . ! z jakimś fagasem , pff jestem od niego 984548923845894 razy lepszy . Nawet się z Rafciem < mną . > nieee przywitała ... , udawała , że mnie nie widzi .  ! bezczelna dziewucha - , -   ; / / / No , ale co tam . Moje uczucie do niej minęło . Niech żałuje , drugiego takiego IDEAŁU na świecie nie znajdzie .  ; [ Mniejsza z nią . Po baseniqqq skoczyłem z Przemem i Asixem na jakiegoś tam broOoona . Ogólnie spk było , tylko Aśka obraziła się na mnie, za to , że powiedziałem jej , że Przytyłaaaa . -.- bezsensu jakby nie miała już za co FOOszków stżelać. ale już chyba OKY jest , ; ppPp w sobotę pojechałem do mojej GrandMOTHER ( . babci ~ ) i jak zwykle wpychała we mnie tyle jedzenia , ale co mi tam . ,  i Tak zawsze pięknie będę wyglądał .. z taką buźką nie da się inaczej .. ; ) co !?  , przynajmniej nikogo nie będę oszukiwał , hehe ; ** ; ] jak wróciłem to poszedłem na ZAKUPECZKI do gallery &.& kuuupiłem sobie takie megaśne miętowe chinoooski i burgundową marynareczkę < ale I (ja) przystojny > . ! a w niedzielę ( w suuuUumie to jeszcze TODay . ) byłem w kirchen ( ,.  kościół po deutsch . > ) uhuhu ale ze mnie poliglota * , * MÓWCIE MI MISTRZU . , ! ; ) later poszwędałem się po mieście z moimi wałjaaaAtkami ( Tomciem , Przemem i AdaŚśkiem . ) i na wieczór zajrzałem do lekcji , bo niby tyle juUUtro testów ... EHHHH . dajcie spokój z tą POlską szkołą .., w S. Z. leeepiej. no aale już się nie będę powtarzał ; (( .  ; [ niedługo czas na egzaminy gimnazjalne i takie zaaapierdziel ., ; ' < < oczywiście jestem tak mondryyy że w dupie mam jakieś przygotowywanie ... i tak zawsze będę i jestem NAJLEPSZY . ! ; ] / ] Dobra ja zmykam lULu ... , ; c ; xx jutro może dodam jakieś nagranko . trzymajcie się . KOCHAM . ! ; * < 3 3 3 i ask me ! hłehłe . Biga$$ne kisSssy  dla Was . muuuUuaaahhh ! ; * < CMOK , cmoOok >> . .., + jeszcze o 6. 00 muszę wstać, żeby wyrobić się na tą głupią 9 . 30 na lekcje ... jejciuśŚ jak mnie ta schoool męczy ; ( ( :  xxx KOMENTUJCIE pościki , loffffeeeee : ** .  < 3 < 3 ; * ; *

Ciaaał pamiętniczku ;**
Rafcioo <333

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz