środa, 10 kwietnia 2013

hahahaah . ; D

Hej . ! ; D No to dziś środa , a za '' moment '' łikendzik ; 3 . <3 Tak siem ciesze , że huhuhu . W ogóle taka nUda teraz , ; p właśnie sobie siedzę i czekam na Tap Madl . ; D Chce żeby Marcelka wygrała . ! Ślicznotka ! . Soruweczka , że nie pisałem wczoraj notki dla Was . < 3 . Ale nie miałem czasu , byłem na zakupkach z wiarą ; * . Kilka rzeczy sobie kupiłem , zajebiaszczych . Ale nie mogłem znaleźć granatowych spodni  ; (( . Łeee ; ( . Szkoda , ale jeszcze będę szukać . Dziś w szkole nuda , big nuda . Lekcje do pupy . ; PP . No ale w łikend ide na melanżyk . ; D hihi . Bdz grUbo . Asix, Przemo, Andrzej, Marcin, Wera i te de . Kupimy browki i lecimy . : ** . Będziem siedzieć  Ostatnio tak sobie myslałem , i chyba zaczne śpiewać . ! Moją idolką jest Sylwuśka ; * . ( Sylwia Grzeszczak ) . Byłem na jej koncercie raz ;  > . . Ale nie wiem gdzie zapodziałem foteczki więc wam póki co nie wstawie ; << . Ona ma taki pretty głos , posłuchajcie jej . ! Właśnie now ją słucham , mrrrrrrau . Zajebioza . ; D . Trolololo  Zapomniałbym , podoba mi się nowa laska . Widziałem ją w galleryy . ładna !. Ale narazie chce być alone . ; D . I będę pisać z różnymi dziuńkami . ; )   . A jutro kolejna notka, bynajmniej się postaram lamuski ; *** . N U D A . Nie mam co robić , eh  . .. . : p : p Dobra ja kończę szrajbać ; * Bu$ki ; *








Ciaaał pamiętniczku ;**
Rafcioo <333

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz